קראו מה כתבו עלינו ב-GOOGLE!

פרסום לרכב: סוגי מדפסות וחומרים

בשנים האחרונות חלה צמיחה ועלייה חדה בנישה של סוגי מדפסות וחומרים נלווים שלהן, תעשיית המדפסות עושה חיל ומקבלת דגש באירועים רבים, במיתוג, בסיוע להעברת מסרים דרך פרסום לרכב וכדומה. בעקבות צמיחה חדה  וביקוש על נושא ההדפסות כמו גם על מיתוג משאית ורכב ניתן למצוא מגוון רחב של פרינטים.

היום לעומת העבר ניתן לקבל אספקה מהירה יותר בנושא ההדפסות מה שמקל לרוב על אוכלוסיה רבה בהמתנה של מספר ימים, היום במספר שעות ניתן לקבל תוצאה בזכות הדפסות שונות.

חומרי הדפסה איכותיים

במידה ואנחנו מעוניינים להשיג תוצאה טובה של הדפסה מעבר לאיכות העבודה חשוב מאוד לשים לב שאנחנו בוחרים בחומרי הדפסה איכותיים מאוד ולהבין כי השקעה חכמה בגין סוגי מדפסות וחומרים משתלמת לנו לטווח ארוך, כמו שחכמים רבים אומרים "הזול עולה ביוקר" אם לא תתפשרו על סוגי מדפסות וחומרים מעבר לעבודה מקצועית הסיכויים שלכם גבוהים לקבל את המיטב לטווח ארוך יותר, חשוב מהות שיהיה כיסוי הדפסה של 100% חלק נוסף הקובע את איכות ונראות ההדפסה היא על פי מהירות ההדפסה שהוגדרה במדפסת. חומר גלם ברמה  משובח ברמה גבוהה מייעל את הנראות בהדפסה

 

מדפסות וסוגי חומרים לפרסום

ישנם סוגים שונים של סוגי פרסום הנשענים על הדפסה של מיתוג לרכב  כמו: סטיקרים, מגנטים ומדבקות לרכב. אם הנראות חשובה לכם ואתם רוצים להביא אמירה, נוכחות ולייצג משהו מסוים בצורה טובה דרך מיתוג של פרינט כדאי שתבחרו סוגי מדפסות וחומרים שמביאים תוצאות נהדרות.

יש שפע רחב של אופציות להדפסה  כמו על: פוליאסטר, cvv, ניירות שונים, קנבס, בדים, זכוכית ועוד.

במידה ובחרתם למתג את המשאית והרכב שלכם מעבר להדפסה חשוב גם סוג המדבקה של הרכב מדבקה פולימרית היא מדבקה אלסטית. היודעת להתכווץ ולהתרחב בהתאם לשינויי מזג אויר  ולכן לא יכול להיווצר בה סדקים. למדבקה יש תעלות אויר בגב שלה.

ציפוי UV שמגן

על המדבקה שמים ציפוי UV שמגן על המדבקה משריטות ודהיית צבע. המדבקה אינה משאירה דבק בעת הקילוף. יש מדבקות מסוג אורופול מתוצרת גרמניה חשוב שנדע לבחור את הסוג הטוב ביותר שיכול לשרת אתכם נאמנה.

בנוסף, קיימים מגוון ציפויים להדפסות כמו: למינציה, ציפוי uv שם התהליך של החומר הפולימרי משתנה בין אחד לשני. בנוסף, יש גם פורמט מוכר להדפסה עם דיו סולבנטי

מאג מדיה

מאג מדיה היא חברה ותיקה בתחום מיתוג מסחריות ופרסום על גבי כלי רכב. לחברה יש צוות נרחב שיוכל ללוות אתכם לכל אורך תהליך הפרסום. החל מעיצוב הפרסומת ועד לשלב שבו נדביק אותה בפועל על המשאית, אנחנו נהיה שם בשבילכם. החברה יכולה לעזור לכם לפרסם על גבי כלי רכב אחרים, ויחד איתה תוכלו להפוך כל רעיון פרסומי שיש לכם לכזה שנמצא על גבי כלי רכב. 

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום!
איך אפשר לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן