השאלות החשובות שלכם!

מיתוג רכבים – איך עושים את זה נכון? כל השאלות, מחירים, טיפים ומה עושים בכדי לבצע מיתוג איכותי שיבטיח לנו את החשיפה המרבית? הישארו איתנו!

אז למה יש המלצות גורפות למיתוג הרכב שלנו?

כפי ששמתם לב כל רכב מסחרי שני שתראו בכביש הוא אכן ממותג בצורה כזאת או אחרת. הסיבה היא מאוד ברורה והגיונית, רכב ממותג מעבר לפן השיווקי והפרסום על הרכב הוא גם תדמיתית תורם לעסק שלכם, הכל כמובן בתנאי שהעיצוב והתכנון של הגרפיקה מותאם לאופי העסק ולדגם של הרכב, מה שיבטיח חשיפה מרבית.

בנוסף, נכון יותר לכל בעל עסק להגיע ללקוח עם רכב ממותג, יוצר רושם ומעניק ערך מוסף לבעלי עסק ונותני שירות שרוצים להשיג מיתוג שיגיע לעיניים נוספות לאו דווקא ברחבי האינטרנט.

מה היתרונות השיווקיים שברכב ממותג?

  • שאתם עומדים ברמזור ורכב חולף על ידכם או מאחוריכם אתם פשוט כופים על היושבים ברכב להיחשף לעסק או למוצר שלכם, העיניים של בני האנוש הן נכס סקרני וכשיש מיתוג על רכב מסחרי בין אם עומד ובין אם הוא נע לרוב זה יתפוס את עיני העוברים שווים ואתם יכולים לזכות בקהל יעד חדש.
  • הפרסום הוא יעיל ואפקטיבי ויכול להישאר על הרכב שנים רבות, לא משנה איפה תחנו או לאן תסעו לקוחות פוטנציאליים שונים יכולים להיחשף אליכם בזכות רכב ממותג
  •  רכב ממותג הוא הוצאה מוכרת מלאה במס- כל בעל עסק יודע מה זה לשלם מס הכנסה . אז מומלץ בהחלט  להשקיע בעסק ולהביא הוצאה מוכרת אשר תקזז את תשלום המס שלכם
  •  מגדיל מכירות בצורה משמעותית- בזמן שהרכבים הממותגים שלך נוסעים בכבישים העסק שלך ממשיך לעבוד בצורה פסיבית ופותח לך את האפשרויות לקבל לידים חדשים וחמים בזמן אמת , זה סופר יעיל לראות את הלוגו שלך, צבעי המותג, שלך  כותרת מושכת כולל טלפון של בית העסק מתנוססים על גבי הרכב שלך ומצליחים לגרום לפניות שונות בזמן שיש לך המשך רציף של שגרת יום.

האם המדבקות פוגעות בצבע הרכב בזמן הדבקה או קילוף שלהן?

עיטוף לרכב  במאג מדיה  לא פוגע בצבע הרכב בכלל ואף שומר על הצבע כמו שהרכב הגיע ביום ההתקנה כך הוא יראה בדיוק לאחר הקילוף של המדבקות גם אם החלטתם  לקלף אותם  לאחר 7  שנים.

מדבקות איכותיות לא משאירות בכלל דבק על הפח בעת הקילוף ומאג מדיה מתחייבת על כך בהזמנת עבודה שלא יפגע הצבע של הרכב בעת הקילוף   של המדבקות

מה לגבי תקציב של מיתוג רכב?

כיום כל בעל עסק היה רוצה לראות את עצמו על שלטי חוצות ברחבי הארץ או ברחבי העיר . אך לא תמיד יהיה לאותו בעל עסק את התקציב הזה של  פרסום ברחבי העיר אבל בהוצאה חד פעמית על מיתוג רכב קיבלתם שלט חוצות בעלות 10% משלט חוצות רגיל שנותן אפקט פרסומי הרבה יותר טוב ויעיל

מודעות של העסק – בעזרת מיתוג רכבים העסק שלכם מתחיל לקבל מודעות ומעסק אנונימי שלא הכירו אותו מלבד הלקוחות שלכם פתאום העסק נחשף למלא אנשים ולקוחות פוטנציאלים חדשים שלא ידעו על קיומו ובכך הפוטנציאל של לקוחות חדשים גדל, חשיפה נוספת של עוברים ושבים היא חשיפה נהדרת אשר יכולה להועיל עם בית העסק שלך באופן מהותי.

מה החסרונות במיתוג רכב לעסק שלכם ?

לאחר בדיקות מקיפות שלנו אין שום חסרונות במיתוג רכב לעסק יש רק רווח פרסומי אדיר ורבים גם מחזירים את ההשקעה של ההוצאה במהירות בזכות לקוחות חדשים שיצרו קשר דרך מיתוג הרכב.

האם יש מס שילוט על רכבים ממותגים?

לא, אין שום מס שילוט על רכב ממותג.

איך בוחרים ספק נכון לשילוט הרכב שלנו ?

1- מומלץ לבדוק את וותק העסק, הרזומה שלו וביקורות במדיה,  כך זה מעיד על ניסיון והתמודדות עם בלאי של המדבקות.

2- לבדוק  על האחריות  שהוא מספק למוצר שלו.

3- לפנות בצורה אקראית ללקוחות שכבר בוצע להם מיתוג לרכב אצל אותו הספק.

4-לקרוא ביקורות על אותו הספק שמבצע מיתוג על רכב.

האם ישנה חשיבות למיתוג מבחינה גרפית?

בהחלט שכן! הרי רכב אשר ממותג בצורה לא נכונה מבחינה גרפית לא ייתן אפקט נכון לבעל העסק.

האם ישנה חשיבות למיתוג מבחינה גרפית?

מדבקה פולימרית היא חומר הכרחי לעבוד איתו בתחום עיטוף רכבים. מדבקה פולימרית עשויה  מ 100% חומר פלסטי שיודע להתכווץ ולהתגמש בהתאם לשינויי מזג אוויר  חום/קור ורכב ממותג עם חומרים לא  נכונים עלול לפגוע בצבע הרכב בעת קילוף מדבקות זה לא משהו שהייתם רוצים שיקרה.

מדבקה שאינה פולימרית שתודבק  על רכב לא יהיה לה את האלסטיות הנכונה ועלול להיווצר לה סדקים לאחר חילוף עונה ראשונה, לכן מדבקה פולימרית היא מאוד  הכרחית  עבור מיתוג רכבים.

שמחנו שהגעת עד לפה, יש לך עוד שאלה? ניתן ללחוץ על הקישור להשאיר פרטים ונשוב אליכם בהקדם או לפנות אלינו במספר טלפון: 050-4022272