קראו מה כתבו עלינו ב-GOOGLE!

למה כדאי לבצע עיטוף למשאית

אם שאלתם את עצמכם מהי הדרך הנכונה לפרסם את העסק או המוצר שלכם, יש לנו תשובה שאולי תפתיע אתכם. בעוד שברוב שיטות הפרסום, הפרסום שלכם הולך להיות באותו מקום בכל תקופת הפרסום, כאשר מפרסמים על גבי רכב הפרסומת נוסעת ועוברת בין מקומות שונים. עיטוף רכבים ומשאיות יכול להיות עוד יותר טוב, ומאג מדיה כאן כדי להסביר לכם למה. 

עיטוף משאית

כאשר אנחנו מבצעים שילוט משאית אנחנו פשוט לוקחים פרסומת שאותה ניתן לשים על גבי שלט חוצות ומדביקים אותה על המשאית. היתרון שיש לעיטוף משאית על פני הדפסה על רכב רגיל הוא שלצידי המשאית יש שטח פנים גדול שמאפשר לנו להדפיס פרסומת רגילה ולא להיות תלויים באילוצים שנכפים עלינו מהצורה של כלי הרכב.

על מה חשוב להקפיד

הדבר המרכזי שאתם צריכים לזכור בכל הנוגע לפרסומות מהסוג הזה הוא שמדובר על פרסומת נוסעת. בעוד שבעולם הפרסום המטרה שלנו היא ללכוד את תשומת לב של הצופה לשנייה אחת מתוך הנחה שהוא כבר יישאר לקרוא את הפרסומת כולה, כאן אין לנו את כל הזמן שבעולם כיון שסביר להניח שהצופה רואה את הפרסומת תוך כדי נסיעה.

המסר שאנחנו רוצים להעביר באמצעות הפרסומת צריך להיות ברור וקליט, כדי שגם מבט חטוף יספיק על מנת שהמסר יעבור. עליכם להקפיד שהפרסומת תהיה זהה משני צידי המשאית וכמובן שהיא תהיה בצבעים בולטים שלא צוברים לכלוך כדי שגם אחרי זמן רב של נסיעות הפרסומת עדיין תהיה ברורה.

איך עושים את זה

הדרך שבה אנחנו מפרסמים על גבי משאיות מתחלקת לשני שלבים. השלב הראשון הוא זה שבו אנחנו מעצבים את הפרסומת, והוא שלב שקיים בכל קמפיין פרסום באשר הוא. השלב השני הוא שלב שבו אנשי המקצוע של מאג מדיה מדפיסים את הפרסומת ומדביקים אותה על גבי כלי הרכב, כאשר כאן אנחנו מדברים על עיטוף משאית עם הפרסומת.

לסיכום

שילוט משאיות מאפשר לנו לייצר פרסומת ניידת שנראית בדיוק כמו פרסומת רגילה. בעוד שבפרסום על גבי רכב יש אילוצים כתוצאה מהצורה של הרכב, שטח הפנים של צידי המשאית הוא מספיק גדול כדי שנוכל להדפיס עליו כל פרסומת שעולה על דעתנו. הקפידו על פרסום שיהיה בולט לעין, ויאפשר גם למי שיראה אותו לזמן קצר לקלוט את המסר שאתם רוצים להעביר. 

מאג מדיה היא חברה ותיקה בתחום מיתוג מסחריות ופרסום על גבי כלי רכב. לחברה יש צוות נרחב שיוכל ללוות אתכם לכל אורך תהליך הפרסום. החל מעיצוב הפרסומת ועד לשלב שבו נדביק אותה בפועל על המשאית, אנחנו נהיה שם בשבילכם. החברה יכולה לעזור לכם לפרסם על גבי כלי רכב אחרים, ויחד איתה תוכלו להפוך כל רעיון פרסומי שיש לכם לכזה שנמצא על גבי כלי רכב. 

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום!
איך אפשר לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן