קראו מה כתבו עלינו ב-GOOGLE!

כיצד כדאי לבצע עיטוף ומיתוג לרכבים?

אחת האפשרויות הטובות ביותר בעולם הפרסום היא לבצע את הפרסום על גבי רכבים. פרסום כזה מאפשר לכם לייצר פרסומת שתגיע לעיניים של הרבה מאוד אנשים, ותעזור לכם להרחיב את קהל הלקוחות שלכם. מדובר אמנם בפרסום מעט מורכב, בשל העובדה שצריך להטמיע אותו על גבי הרכבים, אולם בעזרת אנשי המקצוע של חברת מאג מדיה המטרה הזו אפשרית בהחלט. 

מיתוג רכבים

מיתוג רכבים או כפי שהוא נקרא לעיתים עיטוף רכבים מאפשר לכם לקחת פרסומת ולהדפיס אותה בצורה שתאפשר לכם לשים אותה על גבי רכב בצורה טבעית, כך שהרכב ייראה כאילו השלדה שלו נוצרה עם הפרסומת הזו. יצירה של פרסומת כזו היא בהחלט דבר מורכב, אולם אנחנו במאג מדיה נעשה הכל כדי לאפשר לכם אותה.

איזה פרסומת אנחנו רוצים?

השלב הראשון הוא זה שבו אנחנו חושבים על הפרסומת עצמה. עוד לפני שנגיע לשילוט רכבים צריך לחשוב מה היינו רוצים שיהיה כתוב, אלו פרטים חשוב לנו שיהיו חלק מהפרסומת ועוד נתונים שרלוונטיים בכל מודעת פרסום באשר היא. השלב הזה הוא שלב שבו לכם יש חלק חשוב בתור מי שקמפיין הפרסום נעשה עבורם.

הדפסת הפרסום

השלב השני הוא באחריות המלאה של מאג מדיה, ובו הגרפיקאים ואנשי המקצוע של החברה יהפכו את החזון שלכם למציאות. לא משנה באיזה רכב תבחרו, אנחנו כבר נדאג שהפרסומת שאתם רוצים תעטוף אותו בצורה שתראה טבעית לחלוטין, ותעזור לכם להגיע לקהל נרחב. השלב הזה הוא השלב המורכב יותר אבל אנחנו נעשה הכל כדי שהוא יצליח. 

עיטוף רכב מחיר

המחיר של עיטוף רכב משתנה לפי גודל הרכב וסוג העיצוב שרציתם. באופן כללי המחיר עבור רכב קטן מתחיל מ600 ₪, אולם יכול להגיע גם למחיר שכפול מזה. כאשר אנחנו מדברים על רכבים גדולים יותר המחיר יהיה כמה אלפי שקלים, כאשר עבור משאית תשלמו 6000 ₪ בערך.

מאג מדיה

מאג מדיה היא חברה ותיקה בתחום עיטוף רכבים. החברה תוכל ללוות אתכם החל מהשלב הראשון ועד למצב שבו הרכבים יהיו עטופים בפרסומת הרצויה. החברה מעניקה שירות לכל סוגי הרכבים, ובין לקוחותיה ניתן למנות את החברות המובילות במשק. לחברה צוות גרפיקאים מנוסה שיוכל לעזור לכם להעביר את הרעיון הפרסומי אל הרכב. כל מה שנותר לכם לעשות זה פשוט להגיע למאג מדיה. 

לסיכום

מיתוג רכבים יכול לעזור לכם ליצור פרסומת נוסעת. במקום שהפרסומת שלכם תעמוד במקום אחד ותהיה מול העיניים של קהל קבוע, פרסומת נוסעת מאפשרת לכם להגיע לקהל לקוחות הרבה יותר גדול. הדרך הנכונה לעשות את זה היא לחשוב על פרסום שיכול להיות מודפס על גבי רכב. באמצעות אנשי המקצוע של מאג מדיה הפרסום שלכם יעבור לרכב או למשאית ומשם הדרך להצלחה תתקצר. 

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום!
איך אפשר לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן