קראו מה כתבו עלינו ב-GOOGLE!

5 הטיפים למיתוג רכב ועיטוף מסחריות

עיטוף רכב במדבקה יכול לעזור לכם לפרסם עסק, מוצר או כל דבר שהייתם רוצים שיגיע לעיניים של כמה שיותר אנשים. מדובר על פרסומת ניידת שעוברת בין מקומות שונים ויכולה להגיע לעיניים של הרבה מאוד אנשים. אם שאלתם את עצמכם מהי הדרך הנכונה לבצע עיטוף רכבים, אנשי המקצוע של מאג מדיה כאן כדי לתת את חמשת הטיפים שאתם חייבים להכיר. 

למה צריך לשים לב כאשר מבצעים מיתוג לרכב?

מדבקות איכותיות – הדבר הראשון שעליו יש להקפיד אלו מדבקות פרסום איכותיות. המדבקות הללו צריכות להיות עמידות בפני חום כמו גם בפני קור ורטיבות. זכרו שרכב הוא דבר שמתחמם לטמפרטורות גבוהות, והמדבקות שלכם צריכות להיות עמידות בפני חום גבוה. 

חשוב לזכור שהמסר קליט כאשר עושים מיתוג לרכב

מסר קליט הינו הכרחי. הפרסום שאתם מייצרים הולך כנראה לחלוף במהירות על פני מי שרואה אותו. המסר שעל גבי הפרסומת חייב להיות קליט כדי שהיא תהיה יעילה. בין אם מדובר על שם המותג או על הדרך שבה הייתם רוצים שייצרו אתכם קשר, תדאגו שיהיה אפשר לקלוט את זה גם במבט חטוף.

התאמה לסוג הרכב במיתוג מסחריות

גם בתוך העולם של פרסום על גבי רכבים צריך להבדיל בין סוגי רכבים שונים. בפרסום על משאית יש לנו שטח פנים נרחב בצורה מלבנית, מה שמאפשר לנו לייצר פרסומת שנראית ממש כמו שלט חוצות. מנגד, כאשר הפרסום נעשה על גבי רכב פרטי, מדובר על פרסום מורכב יותר כיון שאין לנו הרבה שטח פנים חלק. לכל רכב יש להתאים פרסומת שמתאימה לצורה שלו. 

סימטריה וצבעים בעיטוף רכב

סימטריה

הטיפ הזה נכון בעיקר כאשר אנחנו מפרסמים על גבי רכב פרטי. עליכם להקפיד על פרסומת סימטרית כדי שלא משנה מאיזה כיוון הרכב שלכם יגיע והיכן יעמוד מי שאמור לראות אותו, כל הפרטים של הפרסומת יהיו גלויים היטב לעיניים שלו.

צבעים ברורים

העובדה שהפרסומת שלכם הולכת לחלוף במהירות על פני מי שרואה אותה דורשת מכם להקפיד על כך שהיא תהיה ברורה. בנוסף, זכרו שבמהלך הנסיעה הרכב לא בהכרח יישאר נקי, ולכן עליכם לדאוג לצבעים שלא כל לכלוך יגרום לפרסומת שלכם לא להיות ברורה. 

לסיכום

אחת הדרכים האפקטיביות ביותר לפרסם היא בעזרת הדבקה על גבי רכבים. בשיטת הפרסום הזו הרכב הופך להיות למעשה פרסומת ניידת, וכך אנחנו יכולים להגיע לקהל לקוחות רב בלי הרבה מאמץ. בעת הפרסום חשוב להקפיד על מדבקות איכותיות שיעמדו בכל מזג אוויר, על מסר קליט שאותו יהיה ניתן להבין בזמן קצר, על התאמה של הפרסומת לרכב ועל צבעים שיבלטו לעין כל.

אם אתם מחפשים חברה שתעשה עבורכם מיתוג על רכב, מאג מדיה היא החברה הנכונה. לחברה יש ניסיון רב בתחום והיא מעניקה שירות של שילוט רכבים לכל סוגי כלי הרכב. למאג מדיה יש צוות גרפיקאים שיוכל לעזור לכם לעצב פרסום מתאים שאותו יהיה ניתן להדביק על הרכבים. 

חייגו עכשיו לקבלת הצעת מחיר!

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום!
איך אפשר לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן