קראו מה כתבו עלינו ב-GOOGLE!

מדבקות לרכבים

העסק שלנו הוא כמו הבייבי שלנו! כמו שחשוב שנטפח ונשקיע בבייבי שלנו כך חשוב שנדאג להשקיע ולטפח את העסק שלנו. קיים מגוון רחב של סגנונות פרסום אבל אחת הדרכים היעילות לשווק בתי עסק או נותני שירות שונים זה דרך מדבקות לרכבים.

פרסום חזק עם מדבקות לרכבים  

פרסום זה מעניק חשיפה גבוהה ויוצר נראות אחרת לבית העסק, חשוב שמעבר לפלטפורמה החברתית שניצור פרסום חיצוני נוסף עבור אלו שגם פחות נמצאים במרחב האינטרנטי.

בצורה כזאת אנחנו יוצרים עוד מעגל חשיפה רחב ויכולים ליצור פרסום חזק היכול לספק לנו לידים באופן שוטף, הפרסום בצורה הזאת הוא אחד מן הפרסומים הטובים כי אנשים אוהבים להסתקרן ולהתבונן על רכבים נוסעים או אפילו חונים שיש בהם מיתוג ופרסום במיוחד אם איכות המיתוג גבוהה ומושכת את העין.

כל הפלוסים של מדבקות לרכבים

  1. פרסום בצורה כפייתית – אנחנו לא יכולים להחליף פה ערוץ אם לא בא לנו לראות את הפרסומת. מומלץ לבחור במדבקה פולימרית כי היא המדבקה הכי נכונה עם חומר אשר הכרחי לעבוד איתו בתחום עיטוף רכבים כי הוא יודע להתגמש בהתאם לשינוי מזג אוויר ומונעת סדקים.
  2. אפקטיביות – מדבקה לרכב היא דרך פרסום אפקטיבית מאוד יחסית לשוק הפרסום החיצוני היא מאוד נוחה מבחינה תקציבית ובזכות תשלום אטרקטיבי  יש שקט לטווח זמן ארוך.
  3. הגדלת כמות פניות לעסק – מדבקה לרכב משאירה רושם וחותם על בית העסק ונותן השירות וגם יכולה להגדיל משמעותית לידים חדשים לעסק.
  4. מיסים – יש הוצאה מוכרת מלאה במס אז כדאי מאוד  להשקיע בעסק דרך מיתוג  עם מדבקות רכבים.
  5. בידול בין מתחרים – היום מלא רכבים ומשאיות שונות מפורסמות עם מדבקות, כדאי שניצור גם חשיפה ובידול דרך המיתוג שלנו ולא נשאר מחוץ לתחרות הפרסום השווה הזאת.
  6. הנעה לפעולה – מכירים את הפוד טראקים שיש להם מיתוג מדהים וזה מה זה עושה חשק לקנות מהם משהו? תראו כמה מיתוג חזק על רכב יש בו עוצמה אדירה שמניעה לפעולה.
  7. המדבקות אינן פוגעות בצבע הרכב שלנו גם בזמן ההדבקה שלהן וגם בזמן הוצאתן.
  8. זה מגניב, זה מרגיש כמו עסק מקצועי וזה באמת עושה את העבודה.

התחל שיחה
צריכים עזרה?
שלום!
איך אפשר לעזור לך?
Call Now Button דילוג לתוכן